21 Mayıs 2011 Cumartesi

Şafak Pavey - en az 8,5 milyon’un temsili - Siyaset Meydanı

Programın tamamını izlemenizi tavsiye ederim; benim bulunduğum bölümler ise Dakika 11 - 01:14 - 02:06 / Ömür Kınay
”12 Haziran seçimleri öncesi ‘Siyaset Meydanı’, siyasi partilerin önde gelen isimlerini halk meclisiyle buluşturmaya devam ediyor. Bu haftanın konuğu, çiçeği burnunda CHP’li Şafak Pavey… Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Komisyonunda diplomat olarak görev alan İstanbul 1. Bölge milletvekili adayı Şafak Pavey canlı yayında soruları yanıtlayacak”
12 Mayıs 2011 tarihli yayın.
 
Siyaset Meydanı - ŞAFAK PAVEY / CHP - Ömür Kınay izlemek için

Safak’i umut yasatiyor…
            Bu yazi 24 Mayis 1996 saat 09:03’te Cenevre’de trenin altinda 
            bedeninin yarisini birakan kizim Safak Pavey’in cesaret ve 
            metanetinin tasavvuf sozlugundeki cevabidir.
            Ayse Onal
            Her sey 24 Mayis’ta bir aksam ustu telefonu ile baslamadi. O cuma 
            saat 11:00’de bir telefon konusmasinda ansizin sizlayan burnum ve 
            gozlerimden sessizce suzulen birkac damla yasin nedensiz sebeplerini 
            telefonun ote yanindaki sese sordum:
           “Bana ne oluyor durup dururken agliyorum.” Cevap, “Yaslaniyorsun 
            artik” oldu. Oysa en cok gulmekle elestirilirdim. Oysa tam burnumun 
            sizladigi o sirada saat Zurih’te 10:00’da Safak Pavey, tren 
            istasyonunda kurulan seyyar hastanede, bilinci ve metaneti yerinde 
            ameliyat olmaktaydi. Bunu ertesi gun ogrenecektim. Ve diger seyleri 
            de… (alıntı)

           ————————————————————————————————————————————————-
CHP’nin seçim listesinde ismi açıklanan, beni ve 8,5 milyon engellinin dışında ilerici, bağımsız, özgürlük ve eşitliği savunan kişilerin seçmesi gerektiği, örnek-mücadeleci isim ŞAFAK PAVEY.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder